Monday, February 28, 2011

aii..

selamat read!ng sume,,,
hrrmmm,, ari ni sje2 nk conteng2 wat blog nie...
pdhl 1 kje still lom lg x siap..
huhu..
td tired tggu cikgu bio,,
diri trcegat kt sblh makmal..
waaa...panas plak 2..
kaka..
bile da smpi uma,,bru ok,, dapat mkn aiskem,,


haaaaaaaaaa..lege..tol




perghh..mmg cair di mulut laa..huhu


bak   kte saia..


haha,, aiskemm mmg jd fevrot org ramai ,,tol x,,,

bile merajuk je,,blh gne aiskem tok pujuk...

sambil 2 ,, blh share2,,

(^_^)

hidup kite mmmg perlu diteruskn walaupon,,bnyk rintgn ,, dugaan,,or something else..

kite jgn mudah putus asa...caiyokk.. go go fighting..

bkn "fighting" nie k ..



haaa,, sudah,,,

geli plak ngk  niee,,haha

pelik pon dee...
yakss!!! lawan dia...lawan ..yiaaaaaaaahhhhh,,,tolak..tolak...

tolak lg,,,


tp kalau yg nie . . .


x pelaa..cuba kita mengalah ..  k


haa ni baru ok,,,

tp senjata pujuk 2 kne tkr dgn BUNGA..hahaha ..bkn aiskem...


da laaaaa..stop cni dlu ... bile2 sng ngk laa lirik yg sedia de kt blog nie,,, klu x de lirik lgu yg dicari,, anta je message kt chatroom kt bwh..k..


TQ~
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Sunday, February 27, 2011

Lirik Lagu Ku Ada Kamu - Adira AF8

Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman

Dengan penuh sabar memujuk
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Seandainya hari esok runtuhnya langit dijunjung
Tabahlah menjunjung bersamaku
Seandainya hari esok dunia dilanda gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu..
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

kemBALi senYUm... :) izwan pilus ..ost fuLL houSE...

Pantas kau diam membisu
Ada garis sendu di wajahmu
Salahkah sekadar aku bertanya
Berikan jawapan

Kuatkah ikatan cinta
Apa mungkin kasih mu setia
Tak ku duga airmata berlinang
Luka perasaanmu sayang

Sengaja hatimu ingin ku duga
Tak terlintas fikiran mencuriga cinta
Ku tahu seputih dingin salju
Itu warna cintamu

Kekasih usah merasa ragu dan sangsi
Kekasih cintaku takkan terbelah bagi
Keringkanlah airmata di pipi mu sayang
Kembali senyum

(Repeat all 2X)

Kekasih usah merasa ragu dan sangsi
Kekasih cintaku takkan terbelah bagi
Keringkanlah airmata di pipi mu sayang
Kembali senyum

Dan maafkanku.....
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Thursday, February 24, 2011

Bila Cinta (Hilangnya Cintamu) OST Lagenda Budak Setan

Bila cinta kini tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkan manisnya janjimu
Yang ku sambut itu dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi tinggalkanku
(Korus)
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hinggaku terjatuh
Dalam harapan
Ku sebut namamu
Di setiap doaku
Ku kan setia di mana tempatmu
Yang ku dapat hanyalah bayangmu
(Korus)
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hinggaku terjatuh
Dalam harapan
(Korus)
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hinggaku terjatuh
Dalam harapan.. Dalam harapan..
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Tuesday, February 22, 2011

hai..

selamat bace kt cni2 nye,,, ihope u all enjoy,,
hehe...
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Monday, February 21, 2011

~faiZAL tahiR~

Cuba - Faizal Tahir

Cuba kau dengar, cuba kau cuba
Diam bila ku cuba untuk berbicara dengan kamu
Pernahkah kau ada
Bila ku perlu tuk meluahkan rasa hati
Dan bila kau bersuara
Setia ku mendengar
Agar tenang kau merasa
(Korus)
Siapa sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku itulah aku padamu
Cuba kau lihat, cuba kau cuba
Renung ke mata aku bila ku kaku melihatmu
Pernahkah kau ada bila ku perlu
tuk menyatakan rasa sakit dalam diri
Dan bila kau perlu
Setia ku menunggu
Agar senang kau merasa
(Korus)
Siapa sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku itulah aku padamu
Maafkan kerana aku tak pernah
terlintas tuk menulis pada mu
salahkan ku
tak mungkin lagi aku meminta
untuk kau mendengar..
untuk kau melihat ke mataku
(Korus)
Siapa sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku itulah aku padamu

Bencinta - Faizal Tahir

Tajuk Lirik/Lagu: Bencinta
Artis/Penyanyi: Faizal Tahir

Benarkan ku tuk berbicara…
Bicara terus ke hati mu.. Hati mu..
Hati yang penuh rasa ragu
Jangan terus pergi
Tanpa mendengar ku
Mungkin mudah
Untuk kau terus berlalu
Nanti dulu
Berikanlah waktu
Untuk aku, untuk kamu
Ingatkah lagi waktu kau bersamaku
Kaku aku melihatmu
Lidah kelu sedangkan aku
Mahu kau tahu
Aku cinta padamu
Benci padamu
Cinta padamu
Ke tepi lihat ku berlalu
Pasti itu yang terbaik untukku
Tiada lagi mahu ku tahu
Tentang hidup kamu
Tentang mati kamu
Aku tahu
Engkau tahu apa yang mata ku tahu
Apa yang kau tunggu
Mahu aku buka pintu
Ingatkah lagi waktu kau bersamaku
Kaku aku melihatmu
Sedang aku mahu kau tahu
Dengar kataku
Aku cinta padamu
Benci padamu
Cinta padamu
Sakitnya aku
Membenci kamu
Sakit lagi mencintaimu
Dan aku pergi
Tapi kembali
Benci aku mencintai dirimu
Ku benci… Kamu
Ku cinta… Kamu

Selamat Malam - Faizal Tahir

Tajuk Lirik/Lagu: Selamat Malam
Artis/Penyanyi: Faizal Tahir

Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarlahkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman
Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
oooo…
Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
oooo…
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Selamat malam
Tidurlah sayangku

Aku Punya Kamu - Faizal Tahir

Tajuk/Lirik Lagu: Aku Punya Kamu
Penyanyi: Faizal Tahir

Saat kau tersenyum
Saat itu kau memberi
Saat ku rasa bahgia
hmm..
Selama ku tersenyum
Selama itu ku memberi
Selama yang kamu di sini
Namun ku bicara hanya pada
Bulan dan suria
Tak ku punya cara
Untuk menyatakan cinta
Dan kamu
Hanyalah satu
Ku mahu ada kamu saja
Bisaku menunggumu
Selamanya aku milikmu
Takkan pernah lelahku menunggu
Hingga aku punya kamu.. yea
Sesaat aku tiada
Saat itu yang ku rasa
Saat hidupku terlena
emm..
Selama yang kau ada
Selama itu ku rasa
Selama hidupku bahgia
Namun ku bicara hanya pada
Bulan dan suria
Tak ku punya cara
Untuk menyatakan cinta
Dan kamu
Hanyalah satu
Ku mahu ada kamu saja
Bisaku menunggumu
Selamanya aku milikmu
Takkan pernah lelahku menunggu
Hingga aku punya kamu
Selama yang pernah
Ku merasa belum ada rasa yang ku rasa ini
Fahamilah cinta ku lebih dari cinta
Tiada mungkin aku kan teruja
Andai bukan kamu yang dihadapanku
Bisaku buktikan pada kamu….
Yang kamu hanyalah satu
Dan tak pernah lelah ku menunggumu
Hingga aku punya kamu.. uuuuu…. ahaa..
Selamanya..
Aku milikmu
Takkan pernah lelah ku menunggu
Hingga aku punya kamu.. ooo.. yeaa….
Takkan pernah lelah ku menunggu
Hingga aku punya kamu….. kamu..
Hingga aku punya kamu

Mahakarya Cinta - Faizal Tahir

Tajuk/Lirik Lagu: Mahakarya Cinta
Penyanyi: Faizal Tahir

Begitu Berat Melangkah
Melihat Kau Bersamanya
Adakah Aku Yang Salah
Atau Hanya Helah Saja
Ku Masih Mencintai Diri Kamu
Bila Kau Menjauh
Ku Rindu
Kau Bagaikan Udara
Yang Membantu Aku
Untuk Terus Hidup Di Atas Dunia
Tanpa Mu Ku Lemah
Pasti Aku Tak Berdaya
Kerna Kau Maha Karya Cinta
Biarpun Kau Tidak Mahu
Menerima Kasih Daku
Ku Kan Setia Bersama Mu
Sehingga Ke Akhir Waktu
Ku Masih Menyayangi Diri Kamu
Bila Kau Berlalu
Ku Rindu..
Kau Bagaikan Udara
Yang Membantu Aku Untuk Terus Hidup Diatas Dunia
Tanpa Mu Ku Lemah
Pasti Aku Tak Berdaya
Kerna Kau Maha Karya Cinta
Kau Takkan Dapat Aku Lupakan
Kerna Kaulah Punca Cinta Kita
Mengajar Aku Erti Bahagia
Kembalilah..
Terimalah Pesan Daku
Yang Akan Terus Menunggu

Batu Dan Golek - Faizal Tahir

Tajuk/Lirik Lagu: Batu Dan Golek
Penyanyi: Faizal Tahir

Kiniku rasa masanya telah tiba
Biar kau rasa kuasai iramaku yang sebenar
Kiniku mula cara ini ku punya
Biarkan lama aku memberi pada semua
Bangun agar bisa ku mula
Kini tiba masa untuk kita semua bersama..
Itulah yg ku mahu
Itu yang kau perlu
Itu saja ku tahu
Rock n roll yeahhh… (ulang 2x)
Kian lamanya aku menunggu tiba
Ku rasa haru biru tanpa ada lagu untukku nyanyikan pada setiap hariku
Kini masanya untuk aku melangkah
Biar kau rasa revolusi irama sebenar
Bangun agar bisa ku mula
Kini tiba masa untuk kita semua bersama..
Itulah yg ku mahu
Itu yang kau perlu
Itu saja ku tahu
Rock n roll yeahhh… (ulang 2x)
Dan ku tak pernah tewas menjadi diriku
Biar lain biar ku mula
Dan kau tak perlu tewas menjadi dirimu
Biar aku mulakan baru.. wooo..
Bangun agar bisa ku mula
Kini tiba masa yang ku nantikan marilah kita semua bersama…
(Rock and Roll…)
Itulah yg ku mahu
Itu yang kau perlu
Itu saja ku tahu.. woo
Rock n roll yeahhh…

Sampai Ke Syurga - Faizal Tahir

Tajuk/Lirik Lagu: Sampai Ke Syurga
Penyanyi: Faizal Tahir

Ku membenarkan jiwaku
Untuk mencintaimu
Ku persembahkan hidupku
Untuk bersama kamu
Dan diriku untuk kamu
Belum pernah kumerasai begitu
Semua itu telah berlalu
Harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu
Terus ku tertunggu
Di hatiku.. masih kamu
Belum pernah ku ingin terus menunggu.. oh
Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu
Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya satu
Hanya kamu..
Ku membiarkan hatiku
Untuk merinduimu
Ku menghamparkan sakitku
Untuk tatapan kamu
Bersamamu.. harapanku
Hilang dalam terang yang membutakan ku..
Dan segala yang ku ada
Ku berikan semua
Untuk dirimu saja
Ku mahu..
Dirimu..
Bahagia untuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna….
Namun aku tetap aku
Yang terbaik untuk diriku
Hanya satu…..
Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu
Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu..
Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu..
Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya satu
Hanya kamu..

Gemuruh - Faizal Tahir

Lirik/Tajuk Lagu: Gemuruh (OST MyStarz)
Penyanyi/Artis: Faizal Tahir (OIAM)

Bila bertalu rentak dikalbu
Hasrat yang tersirat semakin kuburu
Bila bergema laungan gempita
Harapan bernyala nadiku berganda
Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa
Bila bertalu rentak dikalbu
Hasrat yang tersirat semakin kuburu
Bila bergema laungan gempita
Harapan bernyala nadiku berganda
Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa
Ungkapan ini bukan sekadar bermimpi
Segalanya pasti kan terbukti nanti
Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa
Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa
Menyerlah jauh dari yang biasa

Kasih Tercipta - Faizal Tahir

Lirik/Tajuk Lagu: Kasih Tercipta (OST Waris Jari Hantu)
Penyanyi: Faizal Tahir (OIAM)

Kasih hilang tiada bicara
Setelah cintaku kau puja
Rintihan rindu terus melanda
Redup cahaya oo hati lara
Bisiklah kiranya aku bersalah
Sedetik tersirat rasa
Kau cipta kasih yang kumiliki
Cinta ku jujur selama ini …oooo…
* Carilah aku dalam hatimu
Sayang sebutlah kau rindu oooo
Hanya…pintaku
Kasihmu kekal setia
Usah biarku ooo terus terluka
Mesra suaramu …kini berbeza
Gagal sembunyi sedih
Kenagang lalu menusuk jiwa
Manis seindah berganti pedih
Ooo… Kasih tercipta …
Ooo… Carilah ku sayang …
* Carilah aku dalam hatimu
Sayang sebutlah kau rindu oooo
Hanya…pintaku
Kasihmu kekal setia
Usah biarku ooo terus terluka
Pabila bersamamu, debaran
Darah arus mengalir, cinta,
Lahir selamanya
Berilah…kucupan sayang
Biar terulir wajah …kasih tercipta …
Berilah…kucupan sayang
Biar terulir wajah …kasih tercipta …
Ooo…Kasih tercipta …
Kini ku mengerti
Walau berbisa …
Ku rela kiranya kau bahgia …
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

unggU

Hampa Hatiku - Ungu

Lirik/Tajuk Lagu: Hampa Hatiku
Artis/Penyanyi: Ungu feat Lis Dahlia

Pernahkah kau merasa
Pernahkah kau merasa
Cukup sudah kuberikan cintaku
Cukup sudah rasa ini untukkmu
Mati sudah hati ini padamu
Mati sudah hasrat ingin bersamamu
(*)
Pernah kah kau merasa
Hatimu Hampa
Pernah kah kau merasa
Hatimu Kosong
Buang saja smua kata cintamu
Buang saja smua kata maafmu
Hancur sudah hati ini padamu
Hancur sudah hasrat ingin bersamamu
(Ulang *) (2x)
(Versi Rap)
Pernahkah pernahkah kalau kau merasa
Di galaksi yang datang
Terasa gelap gulita tiada cahaya
Hanya gelap
Hitam dan kelam
Tak ada lagi suka tak ada rasa
Pernahkah (Pernah pernah pernah pernah pernahkah)
Pernahkah kau merasa
Di saat diri terlelap
Mesti gemuruh kian beradu
Slalu mengganggu
Kau tetap terlelap dalam tidurmu
Maafkan aku sayangku
Bukan maksudku menyakitimu, menghianatimu
Ampuni aku sayangku
Jujur kukatakan aku tak lagi mencintaimu
Pernah kah kau merasa (3x)

Cinta Dalam Hati - Ungu

Tajuk/Lirik Lagu: Cinta Dalam Hati
Penyanyi: Ungu

Mungkin ini memang jalan takdirku
Mengagumi tanpa di cintai
Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
Dengan hidupmu.. dengan hidupmu
Telah lama kupendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku
Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
Bahagia untukku, bahagia untukku
(Korus)
Ku ingin kau tahu
Diriku di sini menanti dirimu
Meski ku tunggu
Hingga ujung waktuku
Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja

Andai ku Tahu - Ungu

Lirik/Tajuk Lagu: Andai Ku Tahu
Penyanyi/Artis: Ungu

Andai ku tahu….
Kapan tiba ajalku…
Ku akan memohon tuhan tolong panjangkan umurku…
Andai ku tahu…
Kapan tiba masaku…
Ku akan memohon tuhan jangan kau ambil nyawaku…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…
Andai ku tahu…
Malaikatmu kan menjemputku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…
Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…
Aku manusia yang takut neraka…
Namun aku juga tak pantas disurga…
Andai ku tahu….
Kapan tiba ajalku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…
Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…

Kekasih gelapku - Ungu

Lirik/Tajuk Lagu:Kekasih Gelapku
Penyanyi/Artis:Ungu

Ku mencintaimu, lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku…
Ku tahu ku takkan selalu ada untukmu
Disaat engkau merindukan diriku
Ku tahu ku takkan bisa memberikanmu waktu
Yang panjang dalam hidupku
Yakinlah bahwa engkau adalah cintaku
Yang ku cari selama ini dalam hidupku
Dan hanya padamu ku berikan sisa cintaku
Yang panjang dalam hidupku…
Ku mencintaimu, lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku…
Ku mencintaimu, lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku…
Ooh…
Ku mencintaimu, lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Menjaga Hati - Yovie feat nun0

Masih tertinggal bayanganmu
Yang telah membekas di relung hatiku
Hujan tanpa henti seolah bertanda
Cinta tak disini lagi kau tlah berpaling
(Korus)
Biarkan aku menjaga perasaan ini.. ooo
Menjaga segenap cinta yang telah kau beri
Engkau pergi aku takkan pergi
Kau menjauh aku takkan jauh
Sebenarnya diriku masih mengharapkan mu..
Masih adakah cahaya rindumu
Yang dulu selalu cerminkan hatimu
Aku takkan bisa menghapus dirimu
Meskipun kulihat kau kini diseberang sana
(Ulang Korus)
Andai akhirnya kau tak juga kembali
Aku tetap sendiri menjaga hati
(Ulang Korus) (2x)
Sejujurnya diriku masih mengharapkanmu
oooh.. ooohh.. ooohh
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Baik Baik Sayang - Wali Band

Aku tak ingin
Kau menangis bersedih
Sudahi Air Mata Darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang
Karna bagiku
Kau Kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku
(Korus)
Hanya satu pintaku
Untukmu dan hidupmu
Baik-baik sayang
Ada aku untukmu
Hanya satu pintaku
Di siang dan malammu
Baik Baik sayang
Karna aku untukmu
Semua keinginan
Akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku…
(Ulang Korus) (3x)
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

~SHeila oN 7~

Dan - Sheila On 7

Dan
Bila esok datang kembali
Seperti sedia kala
Di mana kau bisa bercanda
Dan
Perlahan kau pun
Lupakan aku mimpi buruk mu
Dimana telah ku tancapkan duri tajam
Kau pun menangis menangis sedih
Maafkan aku
(*)
Dan
Bukan maksud ku
Bukan ingin ku melukaimu
Sedarkah kau di siniku pun terluka
Melupakanmu menepikanmu
Maafkan aku
(**)
Lupakanlah saja diriku
Bila itu bisa membuatmu
Kembali bersinar
Dan berpijar seperti dulu kala
Caci-maki saja diriku
Bila itu bisa membuatmu
Kembali bersinar
Dan berpijar seperti dulu kala
(Ulang *)

Sephia - Sheila On 7

Tajuk/Lirik Lagu: Sephia
Penyanyi: Sheila On 7

Sephia
Malam ini ku takkan datang
Mencoba tuk berpaling sayang
Dari cintamu
Sephia
Malam ini ku takkan pulang
Tak usah kau mencari aku
Demi cintamu
Hadapilah ini
Kisah kita takkan abadi
(Korus)
Selamat tidur kekasih gelapku (Oh..Sephia)
Semoga cepat kau lupakan aku
Kekasih sejati mu
Takkan pernah sanggup untuk melupakanmu
Selamat tinggal kasih tak terungkap
Semoga kau lupakan aku cepat (Oh..Sephia)
Kekasih sejati mu
Takkan pernah sanggup untuk meningggalkanmu
Sephia
Jangan pernah panggil namaku
Bila kita bertemu lagi di lain hari
Hadapilah ini
Kisah kita takkan abadi
(Ulang Korus) (2X)
(Ulang 2) (2x)

Seberapa Pantas - Sheila On 7

Tajuk/Lirik Lagu: Berhenti Berharap
Penyanyi: Sheila On 7

Seberapa pantaskah kau untuk ku tunggu
Cukup indahkah dirimu untuk selalu ku nantikan
Mampukah kau hadir dalam setiap mimpi burukku
Mampukah kita bertahan di saat kita jauh
(*)
Seberapa hebat kau kubanggakan
Cukup tangguhkah dirimu untuk slalu kuandalkan.. woohoo
Mampukah kau bertahan dengan hidupku yang malang.. woohoo
Sanggupkah kau meyakinkan di saat aku bimbang
(Korus)
Celakanya
Hanya kaulah yang benar-benar aku tunggu
Hanya kaulah yang benar-benar memahamiku
Kau pergi dan hilang ke manapun kau suka
Celakanya
Hanya kaulah yang pantas untuk kubanggakan
Hanya kaulah yang sanggup untuk aku andalkan
Di antara pedih aku slalu menantimu
(Ulang *)
Mungkin kini kau t’lah menghilang tanpa jejak
Mengubur semua indah kenangan
Tapi aku slalu menunggumu di sini
Bila saja kau berubah pikiran ohhh ehhhh
(Ulang Korus)
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

sANG maNtaN- niDji

Dulu aku kau puja
Dulu aku kau sayang
Dulu aku sang juara
Yang selalu engkau cinta
Kini roda telah berputar..
Kini aku kau hina
Kini aku kau buang
Jauh dari hidupmu
Kini aku sengsara
Roda memang telah berputar..
Mana janji manismu
Mencintaiku sampai mati
Kini engkau pun pergi
Saatku terpuruk sendiri
Akulah sang mantan
Akulah sang mantan..
Sakit teriris sepi
Ketika cinta telah pergi
Akulah sang mantan
Mana janji manismu
Setia sampai aku mati
Kini engkau pun pergi
Saat ku jatuh dan sendiri
Mana janji manismu
Mencintaiku sampai mati
Kini engkau pun pergi
Saat ku terpuruk sendiri
Akulah sang mantan..
Akulah sang mantan..
Akulah sang mantan..
Akulah sang mantan..
Mana janji-janjimu ………
Akulah sang mantan..
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Hanya Ingin Kau Tahu - Republik

Ku telah miliki
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku
Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu
Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku
Walaupun semua
Hanya ada dalam mimpiku
Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup
Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikirku salah mengertimu
Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku
Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku




khas tok EMY MASTURA ISMAIL N NURUL AMIRAH ABDUL RAUF...

KEnangan HOstEL tuN peRAk..(^_^)
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

KERISpatih- tapi bukan aku

Jangan lagi kau sesali keputusanku
Ku tak ingin kau semakin kan terluka
Tak ingin ku paksakan cinta ini
Meski tiada sanggup untuk kau terima
Aku memang manusia paling berdosa
Khianati rasa demi keinginan semu
Lebih baik jangan mencintaiku aku dan semua hatiku
Karena takkan pernah kau temui, cinta sejati
(Korus)
Berakhirlah sudah semua kisah ini
Dan jangan kau tangisi lagi
Sekalipun aku takkan pernah mencoba kembali padamu
Sejuta kata maaf terasa kan percuma
Sebab rasa ku tlah mati untuk menyadarinya
Semoga saja kan kau dapati
Hati yg tulus mencintaimu
Tapi bukan aku
(ulang korus)
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

NUBHAN

Oh Juwita - Nubhan

Duhai Juwita
Sungguh aku tak mengerti
Tak pernah engkau mencuba untuk fahami
Aku yang selalu mencuba untuk menyayangimu di sini
Duhai Juwita
Masihkah hancur hatimu
Setelah patah ditinggalkan kekasihmu
Agar aku yang akan selalu temani mengusap tangismu
Akulah lelaki yang bisa mencintamu
Hingga nanti aku akan mati
Akulah lelaki yang bisa menjagamu
Hingga nanti akhir nafasku ini
Duhai Juwita
Sungguh aku tak mengerti
Tak pernah engkau mencuba untuk fahami
Aku yang selalu mencuba untuk menyayangimu di sini
Tak akan ada lagi
Lelaki yang bisa
Mencintamu seperti ku…..
Akulah lelaki yang bisa mencintamu
Hingga nanti aku akan mati
Akulah lelaki yang bisa menjagamu
Hingga nanti akhir nafasku ini
Akulah lelaki yang bisa mencintamu
Hingga nanti aku akan mati
Akulah lelaki yang bisa menjagamu
Hingga nanti akhir nafasku ini

Ada Untukmu - Nubhan

Di sana pungguk menanti
Mengharap bulan membalas rindu di hati
Di sini aku berdiri
Menunggu penuh dengan kesabaran
Tanpa manis madah
Janji yang puitis
Tuk persembahan
Hanya ketulusan
Sekeping hati suci
Aku…
Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku…
Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku…
Sayang dirimu
Biarpun nafas ku sampai terhenti
Akan ku kota janji kita
Mendirikan Tajmahal cinta
Seteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya ooo...

Terasa indah pabila berdua
Semakin tiba saat bahagia
Merai cinta kita
Aku..
Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku..
Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku..
Sayang padamu
Biarpun nafas ku sampai terhenti
Akanku kota janji kita
Mendirikan Taj mahal cinta
Seteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Bunkface

DUNIA

Gelisah tak bermaya
Manipulasi angkara kita
Dan bencana yang melanda
Generasiku menjadi mangsa
Dan ini bukan lagi
Seperti yang kau impikan
Percaya kataku…
(Korus)
Aku bimbangkan dunia
Tiada cahaya ku terima
Aku tentang segalanya
Moga kau akan turut serta
Di dunia
Kuasa sementara
Komunikasi tiada makna
Dan tindak balas ego yang ku terima
Tiada perasaan kecewa
Dan ini bukan lagi
Seperti yang kau impikan
Percaya kataku
(Korus)
Aku bimbangkan dunia
Tiada cahaya ku terima
Aku tentang segalanya
Moga kau akan turut serta
Di dunia kita…
Lalalalala.. oh oh oh oh
ooo.. oh oh oh oh
oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
(Korus)
Aku bimbangkan dunia
Tiada cahaya ku terima
Aku tentang segalanya
Moga kau akan turut serta .. oh
(Korus)
Aku bimbangkan dunia
Tiada cahaya ku terima
Aku tentang segalanya
Moga kau akan turut serta
Di dunia..

Extravaganza - Bunkface

Semangat baru
Perjuangan yang satu
Dan matlamat hidupku
Hanya untukmu
Tapi keadaanmu
Berikan aku
Berikan aku satu petanda
Prasangka.. Aku kalah
Rasa resah jangan kau percaya
Dalam hatimu.. Dalam hatimu
Rasa resah jangan kau percaya
Kata hatimu.. kata hatimu
Wo oh wooo oo…
Persepsi diri
Ada maksud sendiri
Dan propaganda ku rasa
Luar biasa…
Tapi keadaanmu
Berikan aku
Berikan aku satu petanda
Prasangka.. Aku kalah lagi
Rasa resah jangan kau percaya
Dalam hatimu.. Dalam hatimu
Rasa resah jangan kau percaya
Kata hatimu.. kata hatimu
Wo oh wooo oo…
Extravaganza..
Extravaganza..
Extravaganza..
Extravaganza..
hey.. hey.. hey..
hey.. hey.. hey..
Rasa resah jangan kau percaya
Dalam hatimu.. Dalam hatimu
Rasa resah jangan kau percaya
Kata hatimu.. kata hatimu
Wo oh wooo oo…

suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

CUKUP INDAH

Tak pernah aku menjauh darimu
Meninggalkan cinta kita
Tak pernah aku meluka hatimu
Perasaan dan jiwamu
Segalanya telah ku serah
Hanya engkau terindah..
(Korus)
Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan ‘tuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi
Tiada yang lain selain dirimu
Kekal tinggi di hatiku
Tiada pengganti yang mampuku cari
Yang secantik diri kamu
Cinta ini untuk dirimu
Rasa ini untukmu
(Ulang Korus) (3x)
Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan ‘tuk dicintai
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

~sofaz~

Tajuk Lirik: Dan Bila Esok
Artis: Sofaz

Di dalam hatiku selalu tersimpan
Rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
Kau diam tanpa kata
Saatku ungkap semua rasa
Di saatku ingin dekat denganmu
Kau semakin jauh meninggalkanku
Dan kau diam tanpa kata
Saatku ucap semua rasa
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya..
woooo…
Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatiku
Untuk cinta yang pernah engkau miliki
Untuk selama-lamanya
woo..
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
Untuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya..
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya..
 

bukan DISINI

(*)
Tiba masa untuk ku pergi
Melangkah pergi dari sini
Tak terlintas di hati ini
Untuk menyakiti hatimu lagi
Kau tetap di hati
Tiada pengganti
Maafkanlah kasih
Tempatku bukan disini
(Korus)
Bisakah kau berdiri
Tanpaku disisi mu lagi
Bisakah kau sendiri
Mengubati luka di hati
(Ulang *)

JANJIKU


Tajuk/Lirik Lagu: Bukan Di Sini
Penyanyi: Sofaz
Berulang kali ku mencuba memujuk dirimu cuba menjernihkan
Pertelingkahan antara kita berdua
Kau hilang dan terus membisu beginikah cara kau menghukum aku
Atas kesilapanku menduakan dirimu
Maafkan aku
Tak terlintas di fikiranku melukai kamu permainkan cinta
Yang telah kau berikan sepenuhnya padaku
Tiada dua atau tiga pengganti dirimu pada kau yang satu
Ku abadikan cinta selamanya
Hanya padamu kekasihku
(*)
Bukakanlah pintu hatimu
Izinkan aku kembali padamu
Ku sesalkan perbuatan ku ini
Tak akan berulang lagi ku janji
Terimalahku kembali kasih
Biarpun ribut melanda namun tetap aku berdiri menunggu
Agar terbukti janjiku padamu
Tidakkah terdetik hatimu untuk memaafkan kesalahan aku
Berikan peluang sekali lagi
Hanya ku pinta
Bukakanlah pintu hatimu
Izinkan aku kembali padamu
Ku sesalkan perbuatan ku ini
Tak akan berulang lagi ku janji
(ulang *)
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Sunday, February 20, 2011

sixth sense

Cinta Matiku - Sixth Sense
Tajuk Lirik Lagu: Cinta Matiku (OST Hani Lestary)
Artis/Penyanyi: Sixth Sense

Akan ku biarkan dirimu
Merasuki hidupku
Akan ku biarkan cintamu
Meracuni hatiku
Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu yang ku cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu
Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku walau setengah detik hidupku
Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku walau setengah detik hidupku
Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu yang ku cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu.. wooo.. woooo..
Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku walau setengah detik hidupku
Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku walau setengah detik hidupku
Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku walau setengah detik hidupku

Yang Sempurnakanku - Sixth Sense

Tajuk Lirik: Yang Sempurnakanku
Artis: 6ixth Sense
Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakanku
Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga
(Korus)
Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu
woo.. oooo… ooo.. oo..
Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga
(Korus)
Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu
(Ulang Korus)
haa.. aaaa… aa… aa..

Kelam - Sixth Sense

Tajuk Lirik/Lagu: Kelam
Artis: Sixth Sense
Tak pernah terbisikkan
Diangan batinku
Untuk mencintai jiwa
Selain dirimu
Hadirnya telah luruhkan
Rinduku padamu
Kasihnya membuatku hanyut
(*)
Sudah lupakanlah aku
Yang telah menduakan
Ketulusan itu
(**)
Kelam yang telah ku buang
Meruntuhkan pedihmu
Dan seluruh rindumu
Lemah pengharapanku akan kehadiranmu
Mengisi jiwa ini dengan kerinduan
Kau yang tak pernah bisa mengerti hatiku
Membiarkan jiwaku meratapi sepi
(Ulang * & **)
Kepergianmu telah..
Merundungkan duka padaku
Yang telah terobati dirinya..
Dan mengganti dirimu dihati..
(Ulang * & **)

Pesona Bintang Utara - Sixth Sense

Tajuk Lirik/Lagu: Pesona Bintang Utara
Artis: Sixth Sense (6ixth Sense)

Bisunya kerlipan bintang di utara
Suatu masa yang hilang
Dalam kerinduan tika malam terdiam
Menanti saat perpisahan cinta yang tinggal
Gelora nyanyian rindu menambahkan
Apakah perlu ada cinta dijiwaku
Setenang rembulan
Atau harusku memulangkan kemarau yang panjang
(Korus)
Biarpun kicau burung dan denting guruh
Tak mungkin merubah sisa cintaku
Engkau dan malam
Ku serahkan bayang wajahmu
Semoga terlebur segala dosa dari kekhilafanku
(Ulang Korus)

Seribu Jelingan - Sixth Sense

Tajuk Lagu/Lirik: Seribu Jelingan
Artis: 6ixth Sense feat Wann

Jelingan saja, jelingan biasa
Jelingan asyik, jelingan menggoda
Jelingan manja, jelingan menduga
Jelingan kasih, jelingan asmara
(*)
Jelingan tajam, jelingan tak suka
Jelingan manis, jelingan menghias
Jelingan tepat, jelingan bermakna
Satu isyarat darilah jiwa
Mudah ditafsir senang dibaca
Lamaran rindu bersulam cinta
Sudah berbalas, sudah sekata …..
Kalau dah sudi hendak tunggu apa lagi
Luahkanlah isi hati supaya ku mengerti
Supaya tak ternanti tercari cari lagi
Satu isyarat darilah jiwa
Mudah ditafsir senang dibaca
Lamaran rindu bersulam cinta
Sudah terbalas, sudah sekata …..
Jeling-jelingan, meragam masih
Jeling-jelingan, panah nurani
(Ulang dari *)

Khatimah Cinta - Sixth Sense

Tajuk Lirik/Lagu: Khatimah Cinta
Artis/Penyanyi: Sixth Sense

Bintang Malam nyanyikan lagu
Rindu hatiku yang terpendam
Bintang malam lukis wajahku
Katakan aku pergi
Genggamlah cinta yang ku berikan
Simpanlah selalu dalam hati
Ku akan selalu dalam mimpimu
Menemani tidurmu
Sudahlah sudah
Ku harus pergi
Jangan kau tangisi aku lagi
Biarku bawa seluruh cintamu
Ku dakap dalam tidur panjangku
Peluk tubuhku
Kucup bibirku
Relakan saja aku pergi…

Hikayat Cinta - Sixth Sense

Tajuk/Lirik Lagu: Hikayat Cinta
Artis/Penyanyi: 6th Sense
Takdir pertemukanku
Dengan dirimu
Yang membuat
Aku jatuh cinta
Malam gelisahkanku
Tentang bayangmu
Yang hantui
Setiap mimpiku
Takdir yang bisakanku
Dengan dirimu saat ini
Ketika kuterbuai
Dalam lumrah
Takdir cinta
Di hatiku
(Korus)
Aku mencintaimu
Merindukanmu
Menginginkanmu
Pasti takdir tak bisa
Pertemukanku dengan dirimu

Tanpa - Sixth Sense

Tajuk/Lirik Lagu: Tanpa
Penyanyi: Sixth Sense (6th Sense)
Resah
Yang ku Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti
Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi
(Korus)
Tanpa cintamu aku resah
Tanpa kasihmu aku hampa
Tanpa dirimu aku mati..
(ulang chorus)
Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Aku tak mengerti
Takut.. Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
Resah
Yang ku Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti
(ulang Korus)

Tak Bisa Memilihmu - Sixth Sense

Tajuk Lagu/Lirik: Tak Bisa memilihmu
Penyanyi/Artis: Sixth Sense
Telah jauh terpisah, diriku dan dirimu,
Dalam ruang dan waktu,
Sendiriku jalani sepiku, tanpa dirimu,
Resahku tanpa hadirmu,
Sungguh berat hatiku untuk merasakannya
Salahku mencintai dirinya saat jauhku terpisah
Darimu,Dan hadirnya menyentuh hatiku,
Untuk cintainya,
Hatiku pun inginkannya,
Hingga runtuh setiaku kepada dirimu
Kusakiti hatimu yang tulus mencintaiku….
(Korus)
Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena kuterhanyut mencintai dia
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya…
(terhanyut jiwa ini,terjatuh dihatinya)

Hari Ini dan Semalam - Sixth Sense

Tajuk: Hari Ini Dan Semalam
Penyanyi: 6th Sense

Hari ini kau datang riang
Tersenyum buatku senang
Kau hias dirimu
Membuat hati bertambah sayang
Tapi wajahmu semalam muram
Mengapa dewi mengapa
Mungkinkah aku bersalah
Cubalah dewi katakan
( Korus )
Jangan dewi jangan begitu
Senyum-senyumlah selalu
Manis riang
Wajah bertambah jelita
Ulang dari mula hingga akhir 2X
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Artist: Jason Mraz feat Colbie Caillat song :Lucky - Jason Mraz

(J)
Do you hear me?
I’m talking to you
Across the water across the deep blue ocean
Under the open sky
oh my, baby I’m trying
(C)
Boy I hear you in my dreams
I feel your whisper across the sea
I keep you with me in my heart
You make it easier when life gets hard
(J & C)
I’m lucky I’m in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
uuuuuuuh… uuuuuuuh…
(J & C)
They don’t know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I’ll wait for you I promise you, I will
(J & C)
I’m lucky I’m in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
(J & C)
Lucky we’re in love in every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday
(J)
And so I’m sailing through the sea
To an island where we’ll meet
You’ll hear the music fill the air
I’ll put a flower in your hair
(C)
Though the breezes through trees
Move so pretty you’re all I see
As the world keeps spinning ’round
You hold me right here, right now
(J & C)
I’m lucky I’m in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
(J & C)
I’m lucky we’re in love in every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday
uuuuuuuh… uuuuuuuh…
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Party In The USA - Miley Cyrus

I hopped off the plane at LAX with a dream and my cardigan
Welcome to the land of fame, excess, whoa am I gotta fit in?
Jumped in the cab, here I am for the first time
Look to my right, and I see the Hollywood sign
This is all so crazy, everybody seems so famous
My tummy’s turnin’ and I’m feelin’ kinda homesick
Too much pressure and I’m nervous
That’s when the taxi man turned on the radio
And the Jay-Z song was on
And the Jay-Z song was on
And the Jay-Z song was on
So I put my hands up, they’re playin’ my song
The butterflies fly away
I’m noddin’ my head like “Yeah!”
Movin’ my hips like “Yeah!”
Got my hands up, they’re playin’ my song
And now I’m gonna be okay
Yeah! It’s a party in the USA!
Yeah! It’s a party in the USA!
Get to the club in my taxi cab
Everybody’s lookin’ at me now
My tummy’s turnin’ and I’m feelin’ kinda homesick
Too much pressure and I’m nervous
That’s when the DJ dropped my favorite tune
And the Britney song was on
And the Britney song was on
And the Britney song was on
So I put my hands up, they’re playin’ my song
The butterflies fly away
I’m noddin’ my head like “Yeah!”
Movin’ my hips like “Yeah!”
Got my hands up, they’re playin’ my song
And now I’m gonna be okay
Yeah! It’s a party in the USA!
Yeah! It’s a party in the USA!
Feel like hoppin’ on a flight, on a flight
Back to my hometown tonight, town tonight
Something stops me every time,  every time
The DJ plays my song and I feel alright
So I put my hands up, they’re playin’ my song
The butterflies fly away
I’m noddin’ my head like “Yeah!”
Movin’ my hips like “Yeah!”
Got my hands up, they’re playin’ my song
And now I’m gonna be okay
Yeah! It’s a party in the USA!
Yeah! It’s a party in the USA!
So I put my hands up, they’re playin’ my song
The butterflies fly away
I’m noddin’ my head like “Yeah!”
Movin’ my hips like “Yeah!”
Got my hands up, they’re playin’ my song
And now I’m gonna be okay
Yeah! It’s a party in the USA!
Yeah! It’s a party in the USA!
Like “Who’s that chick that’s rockin’ kicks
She’s gotta be from out of town”
So hard with my girls not around me
It’s definitely not a Nashville party
‘Cause all I see are stilettos
I guess I never got the memo
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Song Title: Billionaire Artist: Travie McCoy feat Bruno Mars

enjoy yaaa
(Bruno Mars)
I wanna be a billionaire so frickin bad
Buy all of the things I never had
I wanna be on the cover of Forbes Magazine
Smiling next to Oprah and the Queen
Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights, yeaaah
A different city every night oh I swear
The world better prepare for when I’m a billionaire
(Travie McCoy)
Yeah I would have a show like Oprah
I would be the host of
Everyday Christmas give Travie a wish list
I’d probably pull an Angelina and Brad Pitt
and adopt a bunch of babies that ain’t never had sh!t
Give away a few Mercedes like here lady have this
And last but not least grant somebody their last wish
It’s been a couple months since I’ve single so
You can call me Travie Claus minus the ho-ho
Get it, I’d probably visit where Katrina hit
And damn sure do a lot more than FEMA did
Yeah can’t forget about me stupid
Everywhere I go Imma have my own theme music
(Bruno Mars)
Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city every night oh I swear
The world better prepare for when I’m a billionaire
(oooh ooh) when I’m a Billionaire
(oooh ooooh)
(Travie McCoy)
I’ll be playing basketball with the President
Dunking on his delegates
Senator … his political etiquette
Toss a couple milli in the air just for the heck of it
But keep the fives, twenty’s …completely separate
And yeah I’ll be in a whole new tax bracket
We in recession but let me take a crack at it
I’ll probably take whatever left and just split it up
So everybody that I love can have a couple bucks
And not a single tummy around me
Would know what hungry was
Eating good sleeping soundly
I know we all have a similar dream
Go in your pocket pull out your wallet
And put it in the air and sing
(Bruno Mars)
I wanna be a billionaire so frickin bad (so bad)
Buy all of the things I never had
I wanna be on the cover of Forbes Magazine
Smiling next to Oprah and the Queen
Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city every night oh I swear
The world better prepare for when I’m a billionaire
(oooh ooh sing it) when I’m a Billionaire (oooh ooooh)
I wanna be a billionaire so frickin bad
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Saturday, February 19, 2011

ahlan wasahlan,,, semua...hrmmm,,,kt blog nie

ade lirik2 lgu,,,

klu nk lirik lgu 2 laen,,, comment laa yerrr...

k,, TQ
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Friday, February 18, 2011

Lirik Lagu Sean Kingston – Fire Burning

Somebody call 911!
Shawty fire burning on the dance floor, whoa
(Fire burning, fire burning)
What a gwaan!
Kingston, let’s go, hey!
RedOne, hey, hey
Shawty got that super thing
Hotter than the sun in the south in Spain
Got me soon as I walked through the door
My pocket started tickling
The way she drop it low, that thang
Got me wan’ spend my money on her, her
She get it, pop it, lock it, drop it, that birthday cake
Got a candle, need to blow that crazy flame away
Now take my red, black card and my jewelry
Shawty is cool like the fire, cool like fire
Somebody call 911!
Shawty fire burning on the dance floor, whoa
I gotta cool her down
She wan’ bring the roof to ground
On the dance floor, whoa
She’s fire burning, fire burning on the dance floor
That little shawty’s fire burning on the dance floor
She’s fire burning, fire burning on the dance floor
That little shawty’s fire burning on the dance floor
(Fire burning, fire burning)
That body is a masterpiece
The order is one in every hundred years
But ain’t no doubt I’m taking it home, home
[Incomprehensible]
Little mama game is about to change
She’ll be on covers over the world
She get it, pop it, lock it, drop it, that birthday cake
Got a candle, need to blow that crazy flame away
Now take my red, black card and my jewelry
Shawty is cool like the fire, cool like fire
Somebody call 911!
Shawty fire burning on the dance floor, whoa
I gotta cool her down
She wan’ bring the roof to ground
On the dance floor, whoa
She’s fire burning, fire burning on the dance floor
That little shawty’s fire burning on the dance floor
She’s fire burning, fire burning on the dance floor
That little shawty’s fire burning on the dance floor
She got that fire in the dance
That’ll make them fellas run around, hey!
No exit from the dance floor
So them boys wan’ more, hey!
She got that fire in the dance
That’ll make them fellas run around
(Madem, get out my way, everybody, sing it now, hey!)
No exit from the dance floor
So them boys wan’ more
(What a gwaan? Let’s go! Madem, let’s go, hey!)
She get it, pop it, lock it, drop it, that birthday cake
Got a candle, need to blow that crazy flame away
Now take my red, black card and my jewelry
Shawty is cool like the fire, cool like fire
Somebody call 911!
Shawty fire burning on the dance floor, whoa
I gotta cool her down
She wan’ bring the roof to ground
On the dance floor, whoa
She’s fire burning, fire burning on the dance floor
That little shawty’s fire burning on the dance floor
She’s fire burning, fire burning on the dance floor
That little shawty’s fire burning on the dance floor
Somebody call 911!
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Lirik Lagu Because Of You – Kelly Clarkson

I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself
Cause my heart so much misery
I will not break the way you did,
You fell so hard
I’ve learned the hard way
To never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don’t get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid
I lose my way
And it’s not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that’s weakness in your eyes
I’m forced to fake
A smile, a laugh everyday of my life
My heart can’t possibly break
When it wasn’t even whole to start with
Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don’t get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid
 I watched you die
I heard you cry every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry in the middle of the night
For the same damn thing
Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don’t get hurt
Because of you
I try my hardest just to forget everything
Because of you
I don’t know how to let anyone else in
Because of you
I’m ashamed of my life because it’s empty
Because of you
I am afraid
Because of you
Because of you
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Lirik Lagu This Is Us – Backstreet Boys

Got a million reasons to run and hide
I don’t blame you for being scared, for being scared, no
Bout a novel long, all the pain that he’s caused you
Baby I’m fully aware, I’m fully aware
If I could change the stories ending to me and you
Don’t know the meaning of pretending what to do
CHORUS
I could be the one
Give you all my love
Forget what he has done to you
I’m here now
Open up to me
Love will set you free
If ever you believe it
Please believe in me
This is us
This is us
This is us
This is us
This is love
This is love
im here now
This is us
This is us
This is us
This is us
This is love
This is love
im here now
This is us
I know everything isn’t meant to last
Box up all those photographs
Your moving on, yeah
I could flip back over that hour glass
And refill the better half, the better half
And it’s a miracle how broken hearts can mend
And wont you dry up, all those tear drops and start again
I could be the one
Give you all my love
Forget what he has done to you
I’m here now
Open up to me
Love will set you free
If ever you believe it
Please believe in me
This is us
This is us
This is us
This is us
This is love
This is love
im here now
This is us
This is us
This is us
This is us
This is love
This is love
im here now
This is us
If I could show you there’s no risk of being left alone
Would you let your past go
I’ll take it slow
Cause there’s no need to rush when I know
I could be the one (I could be the one)
Give you all my love
Forget what he has done to you (oh I know, I know)
I’m here now
Open up to me
Love will set you free
If ever you believe it
Please believe in me (believe, believe in me)
This is us
This is us
This is us
This is us
This is love (me)
This is love
im here now
This is us (me)
This is us
This is us
This is us
This is love
This is love
im here now
This is us
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Lirik Lagu Cinta Ini Membunuhku – d’Masiv

Kau membuat ku berantakan
Kau membuat ku tak karuan
Kau membuat ku tak berdaya
Kau menolakku, acuhkan diriku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Kusadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan
Reff:
Kau hancurkan aku dengan sikapmu
Tak sadarkah kau telah menyakitiku
Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuhku
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Lirik Lagu Aku Dan Dirimu – Ari Lasso & Bunga Citra Lestari

Tiba saatnya kita, saling bicara,
tentang perasaan yang, kian menyiksa,
tentang rindu yang menggebu,
tentang cinta yang tak terungkap.

Sudah terlalu lama, kita berdiam,
tenggelam dalam gelisah, yang tak teredam,
meme-nuhi, mimpi-mimpi, malam kita.
[Reff:]
Duhai cinta ku, sayang ku, lepaskanlah,
perasaan mu, rindu mu, s’luruh cinta mu,
dan kini hanya, ada aku, dan diri mu,
sesaat, di keabadian.
Jika sang waktu bisa, kita hentikan,
oh, dan s’gala mimpi-mimpi jadi kenyataan,
meleburkan semua batas,
antara kau dan aku,
kita…
[Reff]
[Interlude]
Duhai cinta ku, sayang ku, lepaskanlah,
perasaan mu, rindu mu, s’luruh cinta mu,
[Reff] ^
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

lagu dangerous-Akon

Girl, I can notice but to, notice you, noticing me
From across the room I can see it and can’t stop myself
From looking and noticing you, noticing me
Watch out, I’ve seen her type before
That girl is so dangerous, that girl is so dangerous
That girl is a bad girl, I’ve seen her type before
She’s so dangerous, that girl is so dangerous
That girl is a bad girl, yeah
Oh yeah, that’s her
The big dog tryin’ to get her little kitty to purr
Ex-man lookin’ at me like I’m Lucifer
’Cause he knows I will deal with the case, yes sir!
If I was the last man I earth
I would only take that girl, end of search
She give a new definition to the word ’curve’
Got chicks in the strip club envying her
Body’s like weapons of mass eruptions
See the glad on that phat obstruction
Tongue game give her new type of seduction
I’m trying to give that girl something, cha!
Girl, I can notice but to, notice you, noticing me
From across the room I can see it and can’t stop myself
From looking and noticing you, noticing me
Watch out, I’ve seen her type before
That girl is so dangerous, that girl is so dangerous
That girl is a bad girl, I’ve seen her type before
She’s so dangerous, that girl is so dangerous
That girl is a bad girl, yeah
Oh, bad to the bone
Everything locked like a two three zone
I wanted to make my black snake moan
Talk a little bit then take that home
She bad and she know the deal
That’s what I can’t hide when she want to conceal
I mean, Meagan Good and Halle Berry
Put together in close to the jubee I see
No no! No disrespect
But this gyal a pon another level, cut the check, uh!
Tell king, max stop the press
Say kid, can I get a witness?
Girl, I can notice but to, notice you, noticing me
From across the room I can see it and can’t stop myself
From looking and noticing you, noticing me
Watch out, I’ve seen her type before
That girl is so dangerous, that girl is so dangerous
That girl is a bad girl, I’ve seen her type before
She’s so dangerous, that girl is so dangerous
That girl is a bad girl, yeah
I see you got that fire by the way that you walkin’
From left to right I watched her go down
Girl, I just want it right now, don’t wanna do no talkin’
Shorty’s so right, I need to slow down
Figure 8, good body shape
When she on the dance floor, gyal I’m irate
When she do her thing man can’t walk straight
That biscuit fi’ soak up everything on ev’ery plate
Mad heels like Jessica P
I’m tryna give homegirl sex and the cit-t-ty
Itty-bitty waistline, moves with the baseline
One lick of punch, I’m fine, cha!
Girl, I can notice but to, notice you, noticing me
From across the room I can see it and can’t stop myself
From looking and noticing you, noticing me
Watch out I’ve seen her type before
That girl is so dangerous, that girl is so dangerous
That girl is a bad girl, I’ve seen her type before
She’s so dangerous, that girl is so dangerous
That girl is a bad girl, yeah
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

lagu munajat cinta...

malam ini ku sendiri
tak ada yang menemani
seperti malam-malam
yang sudah-sudah
hati ini selalu sepi
tak ada yang menghiasi
seperti cinta ini
yang selalu pupus
reff:
tuhan kirimkanlah aku
kekasih yang baik hati
yang mencintai aku
apa adanya
mawar ini semakin layu
tak ada yang memiliki
seperti aku ini
semakin pupus
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

ayat2 cinta - rossa

desir pasir di padang tandus
segersang pemikiran hati
terkisah ku di antara cinta yang rumit
bila keyakinanku datang
kasih bukan sekadar cinta
pengorbanan cinta yang agung
ku pertaruhkan
reff:
maafkan bila ku tak sempurna
cinta ini tak mungkin ku cegah
ayat-ayat cinta bercerita
cintaku padamu
bila bahagia mulai menyentuh
seakan ku bisa hidup lebih lama
namun harus ku tinggalkan cinta
ketika ku bersujud
bila keyakinanku datang
kasih bukan sekedar cinta
pengorbanan cinta yang agung
ku pertaruhkan
repeat reff
ketika ku bersujud
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

cinta dalam hati-unggu

mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa di cintai
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
dengan hidupmu, dengan hidupmu
telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
bahagia untukku, bahagia untukku
reff:
ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

letto- lagu ruang ringu~~~

Di daun yang ikut, mengalir lembut
Terbawa sungai ke, ujung mata
Dan aku mulai takut, terbawa cinta
Menghirup rindu yang, sesakkan dada
Jalanku hampa, dan ku sentuh dia
Terasa hangat, oh didalam hati
Ku pegang erat dan, ku halangi waktu
Tak urung ju,a ku lihatnya pergi
Tak pernah ku ragu, dan s’lalu ku ingat
Kerlingan matamu, dan sentuhan hangat
Ku saat itu takut, mencari makna
Tumbuhkan rasa yang ,sesakkan dada
[#:]
Kau datang dan pergi, oh begitu saja
Semua ku t’rima, apa adanya
Mata terpejam dan, hati menggumam
Di ruang rindu, kita bertemu



Ingat lagi mse kt dewan skola rndah... ade bdk nyanyi lgu nie,,,time darjah 6,,,padahal nk msk dwn tok jwb kertas UPSR..kakaka...

SEmpat lg 2...
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

LAGu menjaga hatiii..

masih tertinggal bayanganmu
yang telah membekas di relung hatiku
hujan tanpa henti seolah pertanda
cinta tak di sini lagi
kau tlah berpaling
reff:
biarkan aku menjaga perasaan ini, ohh
menjaga segenap cinta yang telah kau beri
engkau pergi, aku takkan pergi
kau menjaga, aku takkan jauh
sebenarnya diriku masih mengharapkanmu
masih adakah cahaya rindumu
yang dulu selalu cerminkan hatimu
aku takkan bisa menghapus dirimu
meski ku lihat kini
kau di seberang sana
repeat reff
andai akhirnya
kau tak juga kembali
aku tetap sendiri
menjaga hati
repeat reff [3x]
sejujurnya diriku masih mengharapkanmu
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

lagu jiwang

LAGU KEKASIH YANG TAK DIANGGAP-KERTAS BAND..


aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
akulah bintang yg hilang ditelan kegelapan
selalu itu yg kau ucapkan padaku
reff:
sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
repeat reff
sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah


LAGU FEVRET SAIA NIEEE,,,HUHUHU
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Lagu nasyid~~~

Barakallah

Album : Thank You Allah
Munsyid : Maher Zain
http://liriknasyid.com


We're here on this Special Day
Our hearts are full Of pleasure
A day that brings the two of you
Close Together
We're gathered here to celebrate
A moment you'll always treasure
We ask Allah to make your love
Last forever
Let's raise our hands and make du'a
Like the prophet taught us
And with one voice let's all
Say...say...say

(2X)
Barakallahu lakuma wa baraka
Alaikumaa wa jama'a bainakuma fii khaiiir

(chorus)

From now you'll share all your joys
Through hardships,support each other
Together worshiping Allah
Seeking His Pleasure
We pray that He will feed your life
With Happiness and Blessings
And grant your Kids
who make your home filled with laughter
Let's raise our hands and make du'a
Like the prophet taught us
And with one voice let's all
Say...say...say

(2X)
Barakallahu lakuma wa baraka
Alaikumaa wa jaama'a bainakuma fii khaiiir

(Chorus)

(4X)
Barakallah

(2X)
Barakallahu lakuumwalanaa

Allah bariklawhuma
Allah Hadhum hubbahuma
Allah Solli wasallim a'la rasulillah
Allah tub'alaina
Allah irdha anna
Allah ihdhi khuthoona a'la sunnat nabiina
Let's raise our hands and make du'a
Like the prophet taught us
And with one voice let's all
Say...say...say

(4X)
Barakallahu lakuma wa baraka
Alaikumaa wa jaama'a bainakuma fii khaiiir


lagu nie ...saia nyanyi kt kwn saia,,,
tp membe saia x caya yg lgu 2 lagu maher zain..
coz die kta saia nyanyi laen,,,
mmmg laa coz saia nyanyi versi arab...
kueng kueng kueng....
 
 
 
 
TIMee nie laaa saia bengang coz membe saia terus cube cari buku lirik kt c2...
kebetulan mse 2 kt library...
 
gggrrrrrrrrrrrrr...naseb baek x de....buku lirik 2.....
 
NAMpak brsemangat je maHER zain NIE,,,kekekeeee

suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

aii,, bru nk start tuliz2 kt cni,,, boring,,, x de kje 2 yg wt blog nie,,, klu saia ad slh tulis ,,maap laa errr...
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

mule start blogging,,

saje2 je,,
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...