Monday, February 21, 2011

NUBHAN

Oh Juwita - Nubhan

Duhai Juwita
Sungguh aku tak mengerti
Tak pernah engkau mencuba untuk fahami
Aku yang selalu mencuba untuk menyayangimu di sini
Duhai Juwita
Masihkah hancur hatimu
Setelah patah ditinggalkan kekasihmu
Agar aku yang akan selalu temani mengusap tangismu
Akulah lelaki yang bisa mencintamu
Hingga nanti aku akan mati
Akulah lelaki yang bisa menjagamu
Hingga nanti akhir nafasku ini
Duhai Juwita
Sungguh aku tak mengerti
Tak pernah engkau mencuba untuk fahami
Aku yang selalu mencuba untuk menyayangimu di sini
Tak akan ada lagi
Lelaki yang bisa
Mencintamu seperti ku…..
Akulah lelaki yang bisa mencintamu
Hingga nanti aku akan mati
Akulah lelaki yang bisa menjagamu
Hingga nanti akhir nafasku ini
Akulah lelaki yang bisa mencintamu
Hingga nanti aku akan mati
Akulah lelaki yang bisa menjagamu
Hingga nanti akhir nafasku ini

Ada Untukmu - Nubhan

Di sana pungguk menanti
Mengharap bulan membalas rindu di hati
Di sini aku berdiri
Menunggu penuh dengan kesabaran
Tanpa manis madah
Janji yang puitis
Tuk persembahan
Hanya ketulusan
Sekeping hati suci
Aku…
Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku…
Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku…
Sayang dirimu
Biarpun nafas ku sampai terhenti
Akan ku kota janji kita
Mendirikan Tajmahal cinta
Seteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya ooo...

Terasa indah pabila berdua
Semakin tiba saat bahagia
Merai cinta kita
Aku..
Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku..
Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku..
Sayang padamu
Biarpun nafas ku sampai terhenti
Akanku kota janji kita
Mendirikan Taj mahal cinta
Seteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Happy Birthday tickers