Monday, February 21, 2011

~faiZAL tahiR~

Cuba - Faizal Tahir

Cuba kau dengar, cuba kau cuba
Diam bila ku cuba untuk berbicara dengan kamu
Pernahkah kau ada
Bila ku perlu tuk meluahkan rasa hati
Dan bila kau bersuara
Setia ku mendengar
Agar tenang kau merasa
(Korus)
Siapa sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku itulah aku padamu
Cuba kau lihat, cuba kau cuba
Renung ke mata aku bila ku kaku melihatmu
Pernahkah kau ada bila ku perlu
tuk menyatakan rasa sakit dalam diri
Dan bila kau perlu
Setia ku menunggu
Agar senang kau merasa
(Korus)
Siapa sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku itulah aku padamu
Maafkan kerana aku tak pernah
terlintas tuk menulis pada mu
salahkan ku
tak mungkin lagi aku meminta
untuk kau mendengar..
untuk kau melihat ke mataku
(Korus)
Siapa sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku itulah aku padamu

Bencinta - Faizal Tahir

Tajuk Lirik/Lagu: Bencinta
Artis/Penyanyi: Faizal Tahir

Benarkan ku tuk berbicara…
Bicara terus ke hati mu.. Hati mu..
Hati yang penuh rasa ragu
Jangan terus pergi
Tanpa mendengar ku
Mungkin mudah
Untuk kau terus berlalu
Nanti dulu
Berikanlah waktu
Untuk aku, untuk kamu
Ingatkah lagi waktu kau bersamaku
Kaku aku melihatmu
Lidah kelu sedangkan aku
Mahu kau tahu
Aku cinta padamu
Benci padamu
Cinta padamu
Ke tepi lihat ku berlalu
Pasti itu yang terbaik untukku
Tiada lagi mahu ku tahu
Tentang hidup kamu
Tentang mati kamu
Aku tahu
Engkau tahu apa yang mata ku tahu
Apa yang kau tunggu
Mahu aku buka pintu
Ingatkah lagi waktu kau bersamaku
Kaku aku melihatmu
Sedang aku mahu kau tahu
Dengar kataku
Aku cinta padamu
Benci padamu
Cinta padamu
Sakitnya aku
Membenci kamu
Sakit lagi mencintaimu
Dan aku pergi
Tapi kembali
Benci aku mencintai dirimu
Ku benci… Kamu
Ku cinta… Kamu

Selamat Malam - Faizal Tahir

Tajuk Lirik/Lagu: Selamat Malam
Artis/Penyanyi: Faizal Tahir

Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarlahkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman
Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
oooo…
Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
oooo…
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu
Selamat malam
Tidurlah sayangku

Aku Punya Kamu - Faizal Tahir

Tajuk/Lirik Lagu: Aku Punya Kamu
Penyanyi: Faizal Tahir

Saat kau tersenyum
Saat itu kau memberi
Saat ku rasa bahgia
hmm..
Selama ku tersenyum
Selama itu ku memberi
Selama yang kamu di sini
Namun ku bicara hanya pada
Bulan dan suria
Tak ku punya cara
Untuk menyatakan cinta
Dan kamu
Hanyalah satu
Ku mahu ada kamu saja
Bisaku menunggumu
Selamanya aku milikmu
Takkan pernah lelahku menunggu
Hingga aku punya kamu.. yea
Sesaat aku tiada
Saat itu yang ku rasa
Saat hidupku terlena
emm..
Selama yang kau ada
Selama itu ku rasa
Selama hidupku bahgia
Namun ku bicara hanya pada
Bulan dan suria
Tak ku punya cara
Untuk menyatakan cinta
Dan kamu
Hanyalah satu
Ku mahu ada kamu saja
Bisaku menunggumu
Selamanya aku milikmu
Takkan pernah lelahku menunggu
Hingga aku punya kamu
Selama yang pernah
Ku merasa belum ada rasa yang ku rasa ini
Fahamilah cinta ku lebih dari cinta
Tiada mungkin aku kan teruja
Andai bukan kamu yang dihadapanku
Bisaku buktikan pada kamu….
Yang kamu hanyalah satu
Dan tak pernah lelah ku menunggumu
Hingga aku punya kamu.. uuuuu…. ahaa..
Selamanya..
Aku milikmu
Takkan pernah lelah ku menunggu
Hingga aku punya kamu.. ooo.. yeaa….
Takkan pernah lelah ku menunggu
Hingga aku punya kamu….. kamu..
Hingga aku punya kamu

Mahakarya Cinta - Faizal Tahir

Tajuk/Lirik Lagu: Mahakarya Cinta
Penyanyi: Faizal Tahir

Begitu Berat Melangkah
Melihat Kau Bersamanya
Adakah Aku Yang Salah
Atau Hanya Helah Saja
Ku Masih Mencintai Diri Kamu
Bila Kau Menjauh
Ku Rindu
Kau Bagaikan Udara
Yang Membantu Aku
Untuk Terus Hidup Di Atas Dunia
Tanpa Mu Ku Lemah
Pasti Aku Tak Berdaya
Kerna Kau Maha Karya Cinta
Biarpun Kau Tidak Mahu
Menerima Kasih Daku
Ku Kan Setia Bersama Mu
Sehingga Ke Akhir Waktu
Ku Masih Menyayangi Diri Kamu
Bila Kau Berlalu
Ku Rindu..
Kau Bagaikan Udara
Yang Membantu Aku Untuk Terus Hidup Diatas Dunia
Tanpa Mu Ku Lemah
Pasti Aku Tak Berdaya
Kerna Kau Maha Karya Cinta
Kau Takkan Dapat Aku Lupakan
Kerna Kaulah Punca Cinta Kita
Mengajar Aku Erti Bahagia
Kembalilah..
Terimalah Pesan Daku
Yang Akan Terus Menunggu

Batu Dan Golek - Faizal Tahir

Tajuk/Lirik Lagu: Batu Dan Golek
Penyanyi: Faizal Tahir

Kiniku rasa masanya telah tiba
Biar kau rasa kuasai iramaku yang sebenar
Kiniku mula cara ini ku punya
Biarkan lama aku memberi pada semua
Bangun agar bisa ku mula
Kini tiba masa untuk kita semua bersama..
Itulah yg ku mahu
Itu yang kau perlu
Itu saja ku tahu
Rock n roll yeahhh… (ulang 2x)
Kian lamanya aku menunggu tiba
Ku rasa haru biru tanpa ada lagu untukku nyanyikan pada setiap hariku
Kini masanya untuk aku melangkah
Biar kau rasa revolusi irama sebenar
Bangun agar bisa ku mula
Kini tiba masa untuk kita semua bersama..
Itulah yg ku mahu
Itu yang kau perlu
Itu saja ku tahu
Rock n roll yeahhh… (ulang 2x)
Dan ku tak pernah tewas menjadi diriku
Biar lain biar ku mula
Dan kau tak perlu tewas menjadi dirimu
Biar aku mulakan baru.. wooo..
Bangun agar bisa ku mula
Kini tiba masa yang ku nantikan marilah kita semua bersama…
(Rock and Roll…)
Itulah yg ku mahu
Itu yang kau perlu
Itu saja ku tahu.. woo
Rock n roll yeahhh…

Sampai Ke Syurga - Faizal Tahir

Tajuk/Lirik Lagu: Sampai Ke Syurga
Penyanyi: Faizal Tahir

Ku membenarkan jiwaku
Untuk mencintaimu
Ku persembahkan hidupku
Untuk bersama kamu
Dan diriku untuk kamu
Belum pernah kumerasai begitu
Semua itu telah berlalu
Harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu
Terus ku tertunggu
Di hatiku.. masih kamu
Belum pernah ku ingin terus menunggu.. oh
Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu
Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya satu
Hanya kamu..
Ku membiarkan hatiku
Untuk merinduimu
Ku menghamparkan sakitku
Untuk tatapan kamu
Bersamamu.. harapanku
Hilang dalam terang yang membutakan ku..
Dan segala yang ku ada
Ku berikan semua
Untuk dirimu saja
Ku mahu..
Dirimu..
Bahagia untuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna….
Namun aku tetap aku
Yang terbaik untuk diriku
Hanya satu…..
Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu
Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu..
Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu..
Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya satu
Hanya kamu..

Gemuruh - Faizal Tahir

Lirik/Tajuk Lagu: Gemuruh (OST MyStarz)
Penyanyi/Artis: Faizal Tahir (OIAM)

Bila bertalu rentak dikalbu
Hasrat yang tersirat semakin kuburu
Bila bergema laungan gempita
Harapan bernyala nadiku berganda
Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa
Bila bertalu rentak dikalbu
Hasrat yang tersirat semakin kuburu
Bila bergema laungan gempita
Harapan bernyala nadiku berganda
Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa
Ungkapan ini bukan sekadar bermimpi
Segalanya pasti kan terbukti nanti
Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa
Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa
Menyerlah jauh dari yang biasa

Kasih Tercipta - Faizal Tahir

Lirik/Tajuk Lagu: Kasih Tercipta (OST Waris Jari Hantu)
Penyanyi: Faizal Tahir (OIAM)

Kasih hilang tiada bicara
Setelah cintaku kau puja
Rintihan rindu terus melanda
Redup cahaya oo hati lara
Bisiklah kiranya aku bersalah
Sedetik tersirat rasa
Kau cipta kasih yang kumiliki
Cinta ku jujur selama ini …oooo…
* Carilah aku dalam hatimu
Sayang sebutlah kau rindu oooo
Hanya…pintaku
Kasihmu kekal setia
Usah biarku ooo terus terluka
Mesra suaramu …kini berbeza
Gagal sembunyi sedih
Kenagang lalu menusuk jiwa
Manis seindah berganti pedih
Ooo… Kasih tercipta …
Ooo… Carilah ku sayang …
* Carilah aku dalam hatimu
Sayang sebutlah kau rindu oooo
Hanya…pintaku
Kasihmu kekal setia
Usah biarku ooo terus terluka
Pabila bersamamu, debaran
Darah arus mengalir, cinta,
Lahir selamanya
Berilah…kucupan sayang
Biar terulir wajah …kasih tercipta …
Berilah…kucupan sayang
Biar terulir wajah …kasih tercipta …
Ooo…Kasih tercipta …
Kini ku mengerti
Walau berbisa …
Ku rela kiranya kau bahgia …
suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Happy Birthday tickers