Friday, December 16, 2011

saya budak sekolah



hai,,pekaba??
lame cuti kan?? sat lagi nak naik sekolah..
tahun nie,,taun penting bagi
saya dan kawan2 saya,,
alahai,,nak menempuh dugaan seterusnya,,

esok,,keluarga2 sedara
nak dtg,,
mungkin dalam 2-3 hari kat cni,,
kadang 2,,cm
mak tak terlayan,,bile malam
mak tidur lewat..
maksu dari kedah nak balik,,
hrm,,x igat la bpe
tahun die x balik sini,,tp mb 2 thn
gitu la,,
maksu skrg menetap kat kedah
ikot suami die,,
saya x rapat pon dgn die =_="


tadi,,pas adek pas pc,,
saya deal gan 
kawan,,nk on9 same2,
chitchat kt fb,,
tapi x lme kiteorang chat,
hrmm,,
sedih meyh,,tga bosan
"kot"


nanti kol 10 mlm niy,,
ade cite merlin,,2yg adek nak ngk,,
bab 2 la,,dpt men pc niy,,
hrmm,,adoii
bosan dah menguasai diri niy,,
tolong!!!
just tunggu mal balik
dari
econsave,,mak nk beli
barang2 msak tok mknan sdre
mara nnt,,
uhuuiiii,,cptla COOL blog
saya sampai,,
: : mak da janji nk beli : :
hehehe,,


hahhh,,rindu laa mase
zaman kanak-kanak dedulu,,
bole main kejar2
main
nyorok2,,pondok2,,
hehehe,,
nostalgia dah sume,,
mse pakcik saya kawen,,saya
dok usha ngk 
anak makcik2 saya,,,cute2 sume
main kejar2,,even mse 2
tetamu da ramai,,
terlintas la nak ckp kt cousin saya
kat sebelah
saya je mse tu,,
" eh,,eka.. ko ngk 2,,dule kite2,,
cam 2 jgk,main lari2"

"yeke,,hehehe,,aku da lupa
larr"



" hahhh,,xpe la
kalau kau lupe,, =_=",,
nasib aku igat lagi,, "



even die da lupe,,
saya masih ingat lagi,,
kenangan kami sewaktu kecik2
dolu-doluu ~



nota nutut : sorry readers,,post kali niy,,,saya termalas nk upload pictures,,

mood : mengimbau kenangan. . . bosan tahap gaban... sediy jgk.. +,+
         : tga dok sorg2 dpan pc,, brrr =_= ",,kla,,gud bye,,



suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Happy Birthday tickers