Thursday, June 23, 2011

hakhakhakk1!!!

salam 1 malaysia...aneyong,,,hai,,,.>>>>>td surf fb ...da 2 trjmpe note dr leklu media......huhuhu ,, mmg gelak arr milo ,,,ase sume spe yg bace mse terase nk gelak*i guest* huhuhu....mi lo sje nk share citer nie ,, ye coz agl menarik tok dibace hope readers x kesyah.....hehe>enjoy




BERMULA SEBUAH KESAH YG MUNGKIN X AKAN BERAKHIR..."_"


Boss berkata kepada Secretary: Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya.
Secretary menelefon Suaminya : Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti…
Suami menelefon Buah Hatinya: Isteri saya akan outstation selama seminggu, jadi mari kita habiskan masa bersama-sama….
Buah Hati menelefon Murid tuisyennya : Saya kene bekerja selama seminggu, jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen…
Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya : Atuk, untuk seminggu saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan masa bersama…
Atuk (Boss) menelefon Secretary : Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tuh…
Secretary menelefon Suaminya : Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah
membatalkan outstation tu…
Suami menelefon Buah Hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya..
Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya : Minggu ni kelas tuisyen mcm biase.
Murid Tuisyen menelefon Atuknya : Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kene pergi kelas tuisyen macam biasa. Sori, saya tak bleh temankan atuk.
Atuk (Boss) menelefon Secretary : Jangan risau, minggu ni kita outstation juga. Jadi
uruskan semuanya..
Wakakaka….penat aku nak taip lagi nie…korang taip lah pulak~~~~~






P/S:HAHHHH!!!!!!APE PENDPT KORG...?????HUHU....








suke x entry miloz???hah??!!suke.. :)jgn lpe likes keyhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...